Markedets nyeste servicesystem.
Pointer Service er et nytt servicesystem som er topp moderne, fleksibelt og ikke minst skalerbart.
Tre funksjoner i vårt Servicesystem som vil øke kundetilfredshet!
Sett opp autosvar og andre automatiserte prosesser for å spare tid og forbedre kommunikasjonen med dine kunder. Systemet kan settes opp slik at mye kan skje på automatikk basert på en rekke kriterier som bestemmes av dere.
Finn ut hvilke områder kundene dine sliter mest med, for så å forbedre prosessene, tjenestene og produktene dine. Dine interne prosesser vil avgjøre hvor fornøyde dine kunder er. Med en moderne plattform som Pointer Service vil dere kunne tilpasse systemet etter de prosessene dere mener er best for dere og deres kunder.
Pointer plattformen er tilpasset alle plattformen. PC, MAC, nettbrett og mobil. I tillegg er systemet levert som en SAS-løsing. Dette gjør at du kan drive med kundebehandling mens du er på farten.
Full kontroll på dine serviceoppdrag. Jobb smartere!!
Opprett serviceoppdrag på en hurtig og enkel måte. Ved salg av serienummerstyrt vare, vil historikk hentes opp ved registrering eller søk. Ved innlevering legges det inn feilbeskrivelse, estimat på pris, kontaktinformasjon og varer som er forventet å medgå på service. Disse plukkes fra eget lager eller bestilles. Når serviceoppdrag er ferdig sendes SMS til kunde for henting.
Pointer Service er spekket med funksjonalitet
Pointer Service en sømløs del av vår CRM løsning. Så hvis man tar i bruk Pointer Service vil man også få med alle funksjonene som tilhører vår CRM løsning. Dette er da kundekontroll, salgsmulighet, prosjekt, oppgaver, tilbud etc.
I Pointer finnes det ikke dum data. All data som legges inn kan brukes i analyser, rapporter eller lignende. Gjennom ulike Dashboards har man full oversikt over all data.
Ha full kontroll på alle serviceoppdrag uansett hvor de kommer fra. Alle innkommende henvendelser på ett sted, enkelt å opprette nye oppdrag og full oversikt.
I samme system som du har kontroll på oppdrag og kunder nå du registrere dine timer.
Mange service-og produksjonsbedrifter har et stort behov for å ha kontroll over ustyr som står ute hos kunder eller plassert på en lokasjon hos dem selv. Utstyr modulen gir deg full kontroll over alt utstyr.
Pointer har lokasjonsstyring på tvers av hele løsningen. Utstyr, lager, kunde og annet som er relevant. Dette gir en mulighet til å ha full kontroll over utstyr og kundens lokasjoner.
På tvers av hele løsningen kan man opprette oppgaver. En oppgave inneholder ansvarlig, frister, eskaleringsrutiner, beskrivelser og mye mer - knytt en oppgave til en kunde, en ansatt, et prosjekt eller kanskje bare deg selv.
Lag deg et prosjekt som gir oversikt hvis det er en kunde man har flere leveranser til, tilbud eller andre relevante prosesser. Prosjekt er overliggeren som gir deg kontroll i alle faser.
Et moderne CRM system er bygget opp av relasjoner. I Pointer har man mulighet til å bygge relasjoner på tvers av forskjellige type data. Dette gjør at man ikke trenger å legge inn data flere ganger.
Pointer CRM er fullt integrert med Office 365 og Sharepoint - dette gjør at du har samme arkivet i CRM som du har for øvrig i bedriften - og det gir deg all funksjonalitet direkte inn i Pointer.
Integrasjoner
Pointer CRM integreres med de fleste systemer. Under finner du noen av våre standard integrasjoner.
Hvis vi ikke har en integrasjonen som dekker ditt ønske, så ta kontakt med oss!
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Motta vårt nyhetsbrev med aktuelle saker og få med deg alle oppdateringene månedlig